XXI. századi mindennapok

XXI. századi mindennapjaink és ami eszembe jut!

Linkblog

HTML

Zorró ilyen éjjeli bagoly lett volna?

2010.01.31. 23:34 | Piedone85 | 3 komment

   Nos! Meg van bőven az oka az ilyen késői írásnak is, ledőltem aludni... Bekapcsoltam előtte azért a tv-t! Szépen sorban haladtam, míg a Duna II-höz nem értem, 11-et mutatott körülbelül az óra, és lám-lám a képernyőn feltűnt egy régi jó ismerős! Igen! Maga Zorro (Don Diego, mikor hogy), azaz Guy Williams! Ki ne emlékezne rájuk? A süket-néma Bernard inasra (Gene Sheldon), a sörhasú két bal kezes Garcia őrmesterre (Henry Calvin)?

 

  Ezek után csak egy kérdést tennék fel a nagyvilágba: Normál időben nekem miért a Mónika Show és a "Józsi barát" között kell választanom?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://piedone85.blog.hu/api/trackback/id/tr611718381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A CSABI 2010.01.31. 23:53:40

HUMBUG! Normális időben szépen kis SUHIban kell lenni és tenni a dolgunkat így!

Nyifi 2010.01.31. 23:57:22

Igazad van Bátyus!;)
De valahol Csabinak is egy picit talán... habár inni ilyenkor is lehet még... és du lehetne Zorro a Mónika show helyett! (És akkor később kezdenénk támadni...;))))

Piedone85 2010.02.01. 09:50:10

Csabit arra szeretném kérni, hogy normálisan kommentáljon! :) Hiszen (remélem) mások is nézik a blogot!
süti beállítások módosítása